ایرانسل

ساخت وبلاگ

اپراتور ایرانسل در تاریخ 28 مهرماه 1397 تا 11 آبان ماه 1397 برای زائران اربعین حسینی (ع) خدمات ویژه ای را در نظر گرفته است که این خدمات شامل 10مگابایت اینترنت روزانه و 4 بسته اینترنت هفته ای از 150 مگابایت که به طور رایگان در اختیار زائران و کاربران ایرانسل قرار میگیرد .

خدمات ایرانسل در اربعین برای زائران                                                                                                                           

حجم (مگابایت)

اعتبار (روز)

قیمت (تومان)

کد فعال‌سازی

۱۵۰

۷

۱۸,۰۰۰

۱#*۲*۳*۱۱۱۱*

۳۰۰

۷

۳۰,۰۰۰

۲#*۲*۳*۱۱۱۱*

۶۰۰

۷

۵۰,۰۰۰

۳#*۲*۳*۱۱۱۱*

۱۰۲۴

(۱ گیگابایت)

۷

۷۵,۰۰۰

۴#*۲*۳*۱۱۱۱*

 


مشترکان ایرانسل می‌توانند با شماره‌گیری کددستوری #۲*۳*۱۱۱۱* برای فعال‌سازی هر یک از بسته‌های مد نظر خود اقدام کنند. هزینه مصرف آزاد اینترنت رومینگ در کشور عراق نیز ۴۹۹ تومان به ازای هر مگابایت در نظر گرفته شده است.

تمامی بسته‌های ارائه شده اعم از بسته ۱۰ مگابایتی رایگان روزانه و ۴ بسته هفتگی از طریق «نرم افزار کاربردی ایرانسل من»نیز در دسترس قرار گرفته‌اند.
کاربران ایرانسل می‌توانند با شماره‌گیری کد دستوری‌ #۸*۱۱۱۱* بسته‌های رایگان ۱۰ مگابایتی روزانه را برای خود فعال کنند.

 

مشترکان رومینگ خود را در ایران فعال کنند
 

ایرانسلی‌هایی که قصد استفاده از بسته‌های دیتای رومینگ را دارند باید پیش از خروج از ایران با استفاده از یکی از روش‌های دستی، یا با شماره‌گیری کددستوری #۱*۱۱۱۱* اقدام به فعال کردن رومینگ بین الملل خود کرده و در طول اقامت خود در کشور عراق، از شبکه رومینگ یکی از اپراتورهای عراقی استفاده کنند. مشترکان ایرانسل در این سفر همواره در تمامی ساعات شبانه روز می‌توانند با شماره گیری ۰۰۹۸۹۳۷۷۱۱۰۰۰۰ از کارشناسان ایرانسل راهنمایی بگیرند.

 

ایرانسل پیشنهاد می‌کند تا مشترکان شماره‌های مد نظر خود را با پیش شماره ۰۰۹۸ روی گوشی خود ذخیره سازی کنند تا در زمان برقراری تماس سرعت عمل بیشتری داشته باشند.زائران باید در نظر داشته باشند که برای شماره گیری وقتی از رومینگ بین الملل استفاده می‌کنند، لازم است پیش از شماره مشترک مدنظر خود حتماً کد ۰۰۹۸ را شماره گیری کنند.

مشترکین ایرانسل در نظر داشته باشند که بسته‌های اینترنت فعال در داخل ایران، خارج از ایران فعال نیستند و زائران برای استفاده از اینترنت رومینگ بین المللی در کشور عراق، نیاز به تهیه یکی از بسته‌های ارائه شده را دارند.

با توجه به اینکه اپراتورهای فعال در کشور عراق از فناوری شبکه نسل دوم و سوم تلفن همراه پشتیبانی می‌کنند، لازم است تنظیمات گوشی کاربران بر روی (WCDMA / GSM Auto) تنظیم شده باشد.همچنین، مشترکان ایرانسل لازم است ضمن همراه داشتن گوشی هوشمند، ابتدا دیتا (Data) و سپس رومینگ دیتا (Data Roaming) را در تنظیمات گوشی خود فعال کنند. همینطور،

کاربران ایرانسل می‌توانند با تهیه کارت شارژ در ایران و شارژ سیم‌کارت قبل از خروج از کشور و یا با همراه داشتن کارت شارژ برای شارژ سیم‌کارت در عراق با شماره‌گیری کددستوری #PIN)*۱۴۱*PIN

روشن کردن گوشی و فعال‌سازی رومینگ در کشور عراق نیز هیچ هزینه‌ای برای مشترکان ایرانسل ندارد.

همینطور ایرانسل هزینه تماس با ایران و داخل عراق را برای مشترکان خود ۲۴۹۹ تومان و تماس‌های دریافتی را ۸۹۹ تومان در نظر گرفته است، هزینه ارسال پیامک نیز ۴۹۹ تومان است، اما دریافت پیامک برای مشترکان رایگان است. همان عدد ۱۶ رقمی درج شده روی کارت شارژ است) از داشتن اعتبار در حساب ایرانسلی خود مطمئن شوند. همچنین شارژ سیم‌کارت از طریق کارت بانکی با شماره‌گیری#۷* ، از طریق سایر کدهای دستوری و همراه داشتن رمز دوم کارت بانکی نیز امکان‌پذیر است.

ایرانسل...
ما را در سایت ایرانسل دنبال می کنید

برچسب : همراه اول,اپراتور,اینترنت, نویسنده : Aref! irancel بازدید : 322 تاريخ : يکشنبه 30 دی 1397 ساعت: 17:09

به گفته ی روابط عمومی ایرانسل کاربران گرامی که از خطوط دائمی دائمی ایرانسل استفاده مینمایند میتوانند با پرداخت صورتحساب خود تا آخرین روز 10ماهی که صورت حسابشان صدور شده است، در«قرعه کشی اختصاصی سیم کارت دائمی ایرانسل» به عنوان خوش حساب ترین کاربر شرکت داده میشوند وبرنده قرعه کشی خوش حسابی شده تمام هزینه های یک سال صورت حساب آنها به عهده ی اپراتور ایرانسل میباشد.

قرعه کشی اختصاصی سیم کارت دائمی ایرانسل

ایرانسل به‌عنوان اپراتور پیشرو در کسب رضایت مشتری این امکان را برای مشترکان خود فراهم کرده است تا از طریق یکی از شیوه‌های پرداخت آنلاین، وارد کردن کد دستوری #۷۰* و یا با استفاده از نسخه وب یا نسخه موبایل نرم افزار کاربردی ایرانسل من اقدام به پرداخت صورت‌حساب‌های خود کنند.مشترکانی که قصد شرکت در این قرعه کشی را دارند، پس از پرداخت صورت‌حساب‌های خود لازم است عدد ۱ را به ۲۱۲۱ ارسال کنند. در هر دوره ۲۰۰ نفر از ایرانسلی‌هایی که در این طرح شرکت کنند، از یک‌سال پرداخت صورت‌حساب‌های خود تا سقف مجموع ۵۰۰ هزار تومان معاف خواهند شد. صورت‌حساب برندگان قرعه کشی در دوره‌های بعدی به صورت خودکار تا روز هفتم هر ماه تسویه یا صفر خواهد شد. به برندگان هر دوره تا قبل از صدور صورت‌حساب جدید از طریق وب‌سایت ایرانسل اطلاع رسانی خواهد شد.

مشترکان سیم‌کارت‌های اعتباری ایرانسل همچنین می‌توانند از طریق شماره‌گیری کد دستوری #۷۰* یا #۹*۱*۵۵۵*، استفاده از نسخه وب یا نسخه موبایل نرم افزار کاربردی ایرانسل من و یا مراجعه به مراکز فروش و خدمات و نمایندگی‌های ایرانسل برای تبدیل سیم‌کارت اعتباری به دائمی اقدام کنند و از مزایای این سیم‌کارت‌ها بهره بگیرند

مشترکان سیم‌کارت‌های دائمی که به شبکه ایرانسل ترابرد کرده‌اند و همچنین مشترکان اعتباری که سیم‌کارت خود را دائمی کرده‌اند نیز می‌توانند در این طرح شرکت کنند. ایرانسل همچنین یک هفته قبل با هدف کاهش تعرفه‌های مکالمه‌های مشترکان خود بسته‌های مکالمه که تا ۵۰ درصد تخفیف همراه داشت برای مشترکان دائمی و اعتباری خود معرفی کرد.

ایرانسل...
ما را در سایت ایرانسل دنبال می کنید

برچسب : ایرانسل,اپراتور,سیم کارت, نویسنده : Aref! irancel بازدید : 322 تاريخ : شنبه 29 دی 1397 ساعت: 21:04

قرارگاه مرکزی مهارت آموزی کارکنان وظیفه،در جهت پیش بردن اهداف و آموزش تک تک کارکنان در دوره ی خدمت سربازی تفاهم نامه ای با مضمون«ایستگاه یادگیری مجازی ایرانسل» در قرارگاه شهدای جوادنیا قزوین که در راستای ارتقاء و توسعه به طور آزمایشی راه اندازی شد.

نخستین ایستگاه یادگیری مجازی ایرانسل با حضور فرمانده قرارگاه مرکزی مهارت آموزی کارکنان وظیفه، سرتیپ پاسدار سید مهدی فرحی، مدیرکل فروش سازمانی ایرانسل، محمد زیاری و جمعی از فرماندهان و مدیران پادگان شهدای جوادنیا و مدیران ایرانسل در قزوین راه اندازی شد.مرکز یاد گیری ایرانسل

همچنین سربازان حاضر در این پادگان علاوه بر دسترسی به سامانه آموزشی در ایستگاه یادگیری مجازی، در سایر فضاهای پادگان نیز از طریق تبلت­ها و گوشی­های تلفن همراه بربستر ارتباطی امن (APN)ایرانسل به محتوای آموزشی یادشده دسترسی خواهند داشت. تجهیزات مدنظر از داخل پادگان به سرورهای سامانه­های لنز و دانای ایرانسل ارتباط داده شده‌اند تا سربازان حاضر در این پادگان به طور کاملا رایگان بر بستر اینترنت ایرانسل آموزش‌های لازم را ببینند.کارکنان وظیفه می­توانند در محیط خارج از پادگان نیز با استفاده از سیم کارت ایرانسل و گوشی تلفن همراه و یا کامپیوترهای شخصی خود به این دو سامانه دسترسی داشته باشند.

بر این اساس از طریق «ایستگاه یادگیری مجازی ایرانسل» که به سخت افزارهای مطابق با استانداردهای مورد لازم تجهیز شده است، دسترسی به دوره‌های آموزشی در محیط پادگان از طریق بستر امن ارتباطی ایرانسل(APN) برای سربازان فراهم شده است.پیش از این در مردادماه قبل ایرانسل و قرارگاه مهارت آموزی کارکنان وظیفه یک تفاهم نامه همکاری امضا کرده بودند که براساس آن تلویزیون اینترنتی لنز ایرانسل و برنامه کاربردی دانا سامانه‌هایی باشند که به عنوان زیرساخت آموزشی برای ثبت نام، مطالعه و پیگیری پیشرفت دوره آموزشی در اختیار سربازان قرار بگیرند.

ایرانسل...
ما را در سایت ایرانسل دنبال می کنید

برچسب : ایرانسل,اینترنت, نویسنده : Aref! irancel بازدید : 332 تاريخ : پنجشنبه 27 دی 1397 ساعت: 15:58

جهت پیشرفت و تحقق بخشیدن اهداف درون سازمانی برنامه های عملیاتی شهرداری مشهد در افق 1400، در حضور آقای «آذری جهرمی» وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات ، تفاهم نامه ای بین شهرداری مشهد که به عنوان کلان شهر مذهبی دنیا و شرکت خدمات و ارتباطات سیم کارت ایرانسل که «بزرگ ترین اپراتور دیتای ایران» می باشد امضاء شد .

شهرسازی هوشمند ایرانسل

راهکار شهر هوشمند ایرانسل با بکارگیری فناوری اطلاعات و ارتباطات و به گرد آوری، ذخیره‌سازی و نظارت براطلاعات شهری و تحلیل و بررسی  آن‌ها، افزایش کیفیت و کارایی سیستم‌های مدیریت و خدمات شهری در نظر دارد زمینه‌ای فراهم کند تا با گرفتن تصمیمات به موقع و کار امد، باعـث کاهش هزینه‌ها و کسب مزایای اقتصادی، کاهش مصرف منابع انرژی و بهبود ارتباطات میان دولت و شهروندان حاصل شود.

با این تفاهم‌نامه دستیابی به شهری پاک، هوشمند، شهروندمحور و رقابت‌پذیر از طریق بهینه‌سازی مصرف انرژی،جای گذاری  سیستم حمل و نقل عمومی در دسترس و متصل، شهری متناسب با زیست‌بوم اجتماعی، اقتصادی و فرهنگی شهر مقدس مشهد در آینده‌ای نزدیک محقق خواهد شد.

ایرانسل...
ما را در سایت ایرانسل دنبال می کنید

برچسب : سیم کارت,ایرانسل,آذری جهرمی,سیم کارت دیتا,انترنت همراه, نویسنده : Aref! irancel بازدید : 355 تاريخ : سه شنبه 25 دی 1397 ساعت: 13:31

اپراتور مجازی انگلیس با عنوان Nextel شناخته میشود شروع به فروش خدمات مخابرات کرد. و در اوایل شروع این کار موفق به کسب 480 میلیون پوند درامد خالض شد. نخستین MVNO بوسیله اپراتوری از دانمارک به نام  TELE۲ شروع به کار کرد در سال 1378 موفقیت این کمپانی بنیان تشکیل «ورجین موبایل» در ایالات متحده آمریکا شد. جالبتر ان است که این فناوری یدون ارتباط با شبکه امکان استفاده داشت.

پیشینه اپراتور

هیئت دولت ایران در نشست کاری خود به رئیس جمهور پروانه اپراتور مجازی تلفن همراه نوع دوم را ۲۰ میلیارد ریال تعیین نمود و حق امتیاز پایه پروانه اپراتور مجازی تلفن همراه (MVNO) را به میزان ۵۰ میلیارد ریال  و تصویب کرد.درآمد براورد شده در طرح تجاری بیش از ۲۰۰ میلیارد ریال باشد، به ازای هر ۵۰ میلیارد ریال ۱۰ درصد به حق امتیاز اضافه خواهد شد. همچنین حق امتیاز پروانه ارائه خدمات ارتباطی (Servco) رقم ۲۰ میلیارد ریال تعیین گردید.

تفاوت اپراتورهای مجازی تلفن همراه با اپراتورهای موبایل

شماره

سرشماره یا همان کد اپراتورهای مجازی می‌تواند متفاوت باشد به عنوان مثال اپراتور مجازی طرف قرارداد همراه اول به جای استفاده از ۰۹۱ در شماره سیم‌کارت‌های خود از شماره مخصوص واگذار شده توسط سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی استفاده کند.

سیم‌کارت

اپراتورهای مجازی می‌توانند سیم‌کارت‌ های خود را از اپراتور اصلی تهیه نکرده و خودشان از شرکت تولیدکننده خریداری کنند؛ در ضمن قیمت سیم‌کارت‌های این اپراتورها می‌تواند متفاوت باشد.

قیمت گذاری

قیمت سیم کارت توسط متخصصین خود صورت میگرد این فرآیند توسط کارشناسان باتجربه در امر خرید و فروش تعیین می شود. مشترکان تمام اپراتورهای همراه اول ، ایرانسل و غیره از این سرویس استفاده کنند.ای 3و 4دقت کنند.

خرید و فروش

در سال 1387همراه اول به صورت یک  ایده نو به طور فنی در حیطه  فروش سیم کارت آغاز به کار کرد اپراتورهای مجازی موبایل می‌توانند طرح‌های فروش متفاوتی نسبت به اپراتورهای اصلی داشته باشند. بعضی از اپراتورهای مجازی پراتورهای مجازی موبایل نمی‌توانند خودشان شبکه و زیرساخت فیزیکی جدا داشته باشند. موبایل برای جذب مشتری بیشتر با سازمان‌ها و شرکت‌ها قرارداد می‌بندند و برخی تنها در بخش سازمانی خدمات ارائه می‌دهند.

مالکیت‌های مجزا

بر اساس قوانین اپراتورها در ایران می‌توانند تنها ۱۰ سیم‌کارت را به نام یک نفر بزنند. اپراتورهای مجازی شامل این قانون می‌شوند و مالکانی که ۱۰ سیم‌کارت از یک اپراتور دارند می‌توانند ۱۰ سیم‌کارت دیگر از اپراتور مجازی طرف قرارداد با این اپراتور نیز داشته باشند.

خدمات

اپراتورهای مجازی تلفن همراه برای ارائه هر خدمت که در مجوزشان ذکر شده باید با اپراتور اصلی به توافق برسند. به عنوان مثال برخی اپراتورهای مجازی پیام چندرسانه‌ای ندارند یا فقط اینترنت ارائه می‌کنند.

برند تجاری

اپراتورهای مجازی تلفن همراه برند تجاری خاصی خود را دارند و می‌توانند نام اپراتور یا اپراتورهای اصلی خود را در سایت یا تبلیغاتشان اعلام نکنند. این برند تجاری خاص به اپراتورهای مجازی استقلال می‌دهد.

توسعه شبکه

دسترسی استفاده از آن را به اپراتور مجازی بدهد. بدین ترتیب اپراتورهای مجازی قبل از قرارداد باید به توسعه فنی و جغرافیایی شبکه اپراتور اصلی به خصوص در زمینه شبکه‌ها و اپراتورهای مجازی موبایل نمی‌توانند شبکه خود را گسترش دهند مگر اینکه اپراتور اصلی برای توسعه شبکه‌اش اقدام کند

شبکه و زیرساخت فیزیکی

 این شرکت‌ها باید برای استفاده از شبکه تلفن همراه، با یک یا چند از اپراتورهای اصلی موبایل قرار داد بسته تا بتوانن اپراتور مجازی تلفن همراه(MVNO) را دریافت کند باید حداقل با یکی از شرکت‌های همراه اول , ایرانسل و رایتل به توافق رسیده و با آن‌ها قرارداد از شبکه آن‌ها استفاده کنند. بدین ترتیب در کشور ما هر شرکتی که می‌خواهد مجوز امضاء کند.

ایرانسل...
ما را در سایت ایرانسل دنبال می کنید

برچسب : ایرانسل,سیم کارت رند ,قیمت سیم کارت ,فروش سیم کارت, نویسنده : Aref! irancel بازدید : 355 تاريخ : سه شنبه 25 دی 1397 ساعت: 13:28

برگذاری سومین برنامه توسعه،اجتماعی،فرهنگی،اقتصادی کشورمان که به سوی شکل پذیری ماده 124و تحقق بخشیدن به اهداف مخابرات و ارتباطات از روش خصوصی و سرمایه گذاری وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات و شرکت های خارجی، در مهر ماه سال 1382مقدمات مزایده اپراتوری دوم گوشی همراه را اجرا کرد.   

پس از انجام تشریفات مزایده و بررسی پیشنهادات شرکت کنندگان، وزارت ارتباطات و فن‌‌‌‌آوری‌‌ اطلاعات در تاریخ ۲۷ بهمن ۱۳۸۲ «کنسرسیوم ایرانسل» را به عنوان برنده مزایده اپراتوری دوم تلفن همراه اعلام نمود منظور حمایت از سرمایه‌گذاری خارجی و همکاری کردن بخش خصوصی داخلی و در جهت گسترش رقابت، تضمین رقابت سالم، کاهش تصدی‌گری، نظارت بر تعرفه‌ها و کیفیت خدمات و حمایت از مشتریان انجام شد..


شرکت ایرانسل توانست در مدت زمان کوتاهی پس از دریافت مجوز مذکور، مراحل راه‌اندازی و توسعه شبکه را به انجام رسانده و در۶ شهریور ۱۳۸۵ (نه ماه پس از دریافت مجوز) بهره‌برداری آزمایشی از شبکه را آغاز نماید. شبکه ایرانسل در ۲۹ مهر ۱۳۸۵ به صورت رسمی در شهرهای تهران، مشهد و تبریز افتتاح گردید
سرانجام پس از تصویب محترم نگهبان و واریز مبلغ حق لیسانس از طرف ایرانسل در تاریخ ۳ آبان ۱۳۸۴، شرکت خدمات ارتباطی ایرانسل در۶ آذر ۱۳۸۴ موفق دریافت پروانه شبکه خدمات ارتباطات سیار (جی اس ام) از گردید. شایان ذکر است، این مجوز در سطح ملی و برای پوشش جغرافیایی کل کشور اعطا گردیده است توسط مجلس شورای اسلامی و شورای انجام شد..


در راستای گسترش سهم بازار و توسعه محصولات و خدمات، شرکت خدمات ارتباطی ایرانسل، برنده مناقصه ارائه خدمات وایمکس شده و در تاریخ ۱۰ اسفند ۱۳۸۷ موفق به دریافت پروانه فعالیت گردید. در حال حاضر، دسترسی به خدمات اینترنت پرسرعت بی‌سیم از طریق وایمکس ایرانسل در ۲۹ شهر با پهنای باند ۱۲۸ کیلوبیت بر ثانیه تا ۲ مگابیت بر ثانیه، بر اساس درخواست، امکان‌پذیر است ایرانسل با بهره‌گیری از متخصصان مجرب داخلی و خارجی، نه تنها توانسته است شبکه خود را در مدت‌زمان کوتاه و با سرعت چشمگیری در سراسر کشور توسعه دهد، بلکه ارائه خدمات با کیفیت در سطح استاندارهای جهانی را سر لوحه کار خود قرار داده است. شبکه ایرانسل نسل پیشرفته‌ای ازسیستم GSM را در اختیار مشترکان قرار می‌دهد تا مشترکان قادر به استفاده از سرویس‌های نسل 75/2 (EDGE) باشند.

Enhanced Data GSM Evolution) EDGE) نسل پیشرفته GPRS، به مشترکان ایرانسل امکان می‌دهد که از طریق تلفن همراه به شبکه اینترنت و یا شبکه‌های مشابه با سرعت بالا دسترسی داشته باشند و همچنین امکان ارسال و دریافت صوت، تصویر و متن‌های با حجم بالا را میسر می‌سازد
در تاریخ ۱۴ مرداد ۱۳۹۳ شرکت ایرانسل مجوز آزمایشی ارائه اینترنت نسل سوم و چهارم تلفن همراه را کسب کرد و در ۴ شهریور ۱۳۹۳ این طرح به صورت رسمی با شتابی بی‌سابقه در اقصی نقاط کشور پی گرفته شد. بر اساس این مجوز، ایرانسل هم اکنون سریع‌ترین و گسترده‌ترین شبکه اینترنت همراه کشور را در اختیار مشترکان خود قرار داده است.
این شرکت موفق شد در تاریخ ۴ شهریور ۱۳۹۴، «پروانه سراسری انتقال داده مبتنی بر فناوری بی‌سیم ثابت بدون محدودیت در فناوری» را نیز برای نخستین بار در ایران کسب کند که در پی آن محدودیت جغرافیایی و تکنولوژیک پروانه وایمکس برطرف شد..

ایرانسل...
ما را در سایت ایرانسل دنبال می کنید

برچسب : ایرانسل,اینترنت,مناقصه, نویسنده : Aref! irancel بازدید : 393 تاريخ : دوشنبه 24 دی 1397 ساعت: 17:38

در فصل جدید «کمپین استعدادیابی» ایرانسل در این دوره مختص پسران 11 تا 13 ساله می باشد و جوانان و نوجوانانی که در

دوره های قبلی شرکت نداشته اند در این فصل لالیگا می توانند با برنامه ریزی های جدید شرکت نمایند.

کمپین استعدادیابی ایرانسل

ویدیوهای دریافت شده  از ۱۰ تا ۱۴ بهمن ماه 1397توسط تیم کارشناسی استعدادیابی مورد بررسی و ارزیابی قرار گرفته و از بین آنها ۶۰ نفر برای آموزش سه  روزه به اردوگاهی که از ۳۰ بهمن تا ۲ اسفندماه 1397 برگزار خواهد شد، دعوت می‌شوند.

در این دوره از فصل جدید کمپ استعدادیابی ایرانسل-لالیگا در راستای تفاهم نامه‌‌ای که بین ایرانسل و لیگ اسپانیا، لالیگا، با دو هدف جهت فراهم کردن  دسترسی مشتریان ایرانسل به محصولات و محتوای ویدئویی باکیفیت و اختصاصی لالیگا و بهبود کیفیت فوتبال در ایران به ویژه در میان جوانان منعقد شده است، برگزار می‌شود.

ایرانسل پیش از این سه کمپ استعدادیابی در اسفندماه سال گذشته، اردیبهشت و مردادماه سال جاری با حضور بازیکنان و سفیران استعدادیابی لالیگا نظیر لوئیس​ گارسیا ژولیو باپتیستا و گایزگا مندیتا در کنار جمعی از بازیکنان حال حاضر و پیشکسوتان تیم‌ ملی و باشگاه‌های داخلی ایران برگزار کرده است. در سه کمپ قبلی ۲۷۰ بازیکن نوجوان با استعداد شناسایی شده، آموزش دیدند و مدارک حضور در این کمپ‌ها را دریافت کرده‌اند.

ایرانسل...
ما را در سایت ایرانسل دنبال می کنید

برچسب : ایرانسل,لیگ اسپانیا,لالیگا,کمپین استعدادیابی, نویسنده : Aref! irancel بازدید : 353 تاريخ : دوشنبه 24 دی 1397 ساعت: 17:35